الاثنين، 31 أغسطس 2009

بوسي2

معلش انا اتاخرت جدا جدا جدا في الكتابةعشان انا كنت حاسة ان كلامي اهبل عشان اكيد انتو عرفين المعلومات بس بتجملوني عشان انا لسة صغيرة بس سلمى اقنعتني ان اكيد اصغر مني او ادي حيقرا اللي بكتبوا

بوسي السيامي ماتت وجت بوسي الشيرازي هي لسة صغيرة عندهاسبع شهور هي ضربة الوان برتقالي واسود ورصاصي وابيض ولون عنيها اصفر غامق وشقية اوي بتحب تلعب اناوسلمى واية لما نشلها بتنط من علينا

بس لما عبدالرحمن يشلها تعد لغايط ما ينزلهابوسي بتخاف منه اوي بس دي احلى طبعا من السيامي بوسي 2 القطة الخامسة لينا احنا مهتمين بيها عشان دي اول مرة تدخل بيتنا قطة شيرازي

بوسي دي انا خلفتها ونستها انا الى باكلها وشربها ونيمها وغيرلها الصندوق وحميها


هناك 16 تعليقًا:

غير معرف يقول...

تتربى فى عزك يا توتى
D:

بس انا بصراحة مش بحب القطط خاااالص..بس القطة دى شكلها عسول

و اوعى يا حبيبتى تحسى انك بتتكلمى اى كلام..خديها منى اللى تحسى بيه اكتبيه و كلنا حنقرا صغير و كبير و مدام الكلام حيطلع من قلبك فأكيد حيوصل لقلبنا و حنحبه

كل سنة و انتى طيبة و سلميلى على سلمى

حياتي كلها لله يقول...

السلام عليكم

بجد بجد مش مصدقة نفسي
حاسة إني حموت من الصدمة

أخيرا أقتنعتي
بعد مطلعتي روحي يعني
بس مفيش مشكلة

عارفة لو أتأخرتي تاني بالشكل ده أديني بهددك أه أدام كل الناس

و قد أعذر من أنذر

سلام يا قمر
سلومة

SARAH يقول...

مرحبا يا توتي..
زيارتك لمدونتي مرررره اسعدتني ياقمر

انا ماا احب الحيواانات ابدا وخاااصه القطط بكرهاا وبخااف منهاا كمان

حياتي كلها لله يقول...

توتي ردي يا بنتي علي تعليقات الناس بقي
هو أنتي حتزهقيني في كل خطوة تآخديها
خلي باللك أنا فاضلي شوية و أتبري منك خلاص

TotY يقول...

السلام عليكم
انا ودماغي

جزاك الله كل خير

تحياتي
يسر

TotY يقول...

السلام عليكم

حياتي كلها لله

انا باه خيفاه عليكي من الصدمة دي

تحياتي
يسر

TotY يقول...

السلام عليكم

sarah

دا من دواعي سروري

تحياتي
يسر

TotY يقول...

السلام عليكم

حياتي كلها لله

شوفتي ردت على التعليقات كلها كمان

تحياتي
يسر

غير معرف يقول...

السلام عليكم

حمد لله على السلامة اولا

وبعدين حكاويك والله حلوة يا يسر
للكبير قبل الصغير كمان

يا بنتى والله الناس من كتر اللى بتشوفه وبتعيشه من هموم اظن ان فى كتير وانا واحد منهم نفسه يقعد واحدة امورة كده زى العسل جنبه ويقعد يناكف فيها طول النهار:)
ويسمع فى حكاويها اللى زى حكاويكى دى للصبح


مش تتاخرى تانى بقى يا يسر
ماشى


يلا سلام
ورمضان كريم عليكى

Unknown يقول...

عمري 60 سنة ولذي طفلة عمرها 8 سنوات انشات لها مدونة الا اان شكلها ليس جميلا كمدونتك
كيف يمكنني ان اهدي لابنتي مدونة جميلة كمدونتك
سلامي لك ولكل من يحبك

TotY يقول...

السلام عليكم

جمعاوي صاحب عيادة الاسنان

شكرا جدا على التعليق الجميل ده
وان شاء الله مش حتاخر تاني في الكتابة

بوسي اعدة عليا وانا بكتب وبتسلم على حضرتك

تحياتي
يسر

TotY يقول...

السلام عليكم

الاشعري
انا مشعرفة بس تقريبا سلمى كتبت عليgoogle
قوالب مدونات فانا اخترت القالب دة
لو حضرتك حابب اسال لحضرتك بتفصيل

تحياتي
يسر

اقصوصه يقول...

كل عام وانتم بخير

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا افنان اذيك يا يسر عامله ايه على فكره انت كل مو ضو عاتك جميله و الكل بيقرئها صغير و كبير بس انت عافه الانا ما بحبش القطط المره الجيه تكتبى مو ضوع على حاجه تانيه غير القطط و كمان ما تتاخريش تانى من بنت خالك افنان

koky يقول...

هاى يسر انا كريمة و بقولك موضوعك المرادى يجنن عن القطط و كمان تحفة و الف مبروك على المدونة التانية
بنت خالك كريمة

orangaea يقول...

الله حلووه اووى المدونه
ويلا اكتبى كتيير بجد خلوه اووى ماشاء الله